matteprov!!! -.-

hade matteprov idag. Gick ju självklart åt hellskotta, har inte sett betyget men känner det på mig gissa igenom hela skiten. Men nu håller jag tummarna och hoppas på ett G så jag iaf få G i slutbetyg i år då :P
Åkte tidigare från skolan idag med Nina och Millan, Nina skulle hem till Millan och hjälpa henne med en grejj, och jag mådde piss. Mådde dåligt förra veckan och under typ hela helgen och Måndags och idag. Känner mig yr och huvudet gör så jäkla ont!! Men mamma ska snacka med ngn läkare, och fråga om jag får gå och ta blod prov eftersom att hon tror att det är typ Järnbrist :P
 
KL:19:00 ikv är det ju i vanliga fall KU men inte ikv eftersom att vi Konfirmander ska till kyrkan och öva alla sånger och det grejjse. Konfa om en vecka typ :P Kmr bli skönt att bli av med skiten haha xD 

NU= FILM

Måste bara slänga in en bild på sjukt snyggaste bilen!!!
DRÖMMEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0