MUSIK!! <3

jag är så jävla glad!! min uppsats som vi skrev på svenska, då jag skrev om musik.
JAG ÄR I FINAL MED DEN!!!!!! Grymt!!! haha fast det är typ 20 st i final så chans att jag skulle bli 1a, 2a eller 3a är ganska så liten men iaf!!!! :D

----

Igå när jag var ute i garaget och jolla på skulle bära in ett skriv till rum, så hitta jag pappas (allas/våra) gamla skivor!!!
fanns bland annat:

It's Hardrock, Hallelujah! Blandade låtar,
En gamal Rock Ballads
Två Meat loaf ( dead ringer och bat out of hell)
AC/DC
Thin lizzy

det var nå mer också men det var dom som värda att lyssna på ;P

Så nu sitter jag och nöter, Sweet- Ballroom blits, Survivor- Eye of the tiger, Krokus- schools out och  Quiet Riot- Cum on feel the noize! Var så jävla länge sen man lyssna på dom !!!! :)

Lägger ut ngn låt nån dag men går inte nu, sitter nere i mitt rum och har ingen täckning här, men nu ska jag ut på bruket med ''gänget'' h de bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0