20-11-11

Hej, igår kväll tog jag, Nina, Jennifer och Filip en liten resa ner till bollnäs och käka på max. Nina vart sjuk som ett as innan vi ens kom i väg, vi käka, sen drog vi hem.
Skrattat som ett fån, knäppt kort på Nina när hon har sovit. Brottats med en sovande Nina för att hon inte ska trycka på knappen för ingen av oss kände nog för att stanna i Alfta.
Men en trevlig kväll hade vi iaf. Åkte hem och somna nästan direkt.

Nu sitter jag och käkar, sen ska jag stor städa på mitt rum hänga upp julstjärnan.
Kan ju kanske knäppa kort på mitt rum sen så får ni se :)
Och förresten, om två dagar får jag slänga cykelhjälmen. För då fyller jag år!



Jennifer, Nina och jag. +lite av Norling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0