7 November

hej nyss duschat och nu sitter jag och lyssnar på musik så nu känns allt gött!
Hade spex möte efter skolan idag vi kom på en massa ideer och joll, likaså imorn :)
kommer hem med sena bussen sen äre bara att dra sig till KU vid sju tiden :)

Idag fyller min syrra 18! Grattis till diiiig!!
Tyvärr så har jag ju ingen bild på oss eller henne på datan men jag kan väl gratta dig med en kick-ass låt!

Fan jg börjar känna mig gammal. Lollo är 18, Sebbe 10, fan den lilla skit ungen liksom!
Och jag kommer ju aldrig glömma när lollo var 15 och hade spex. Då var jag 12-13. Sjukt. Nu är jag där.



Kommentarer
Postat av: Lollo

precis bella ! det går så jävla fort ! hoppas jag får komma på erat spex oxå ;)

2011-11-09 @ 08:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0