Dag 2: 9 saker om dig själv.

1. Jag är löjligt rädd för mörker.

2. Jag har fobi för bävrar.

3. Jag har tinnitus, och det är en anledning till jag hatar att vara utan mina hörlurar/musik.

4. Jag hara kört skoter så länge jag kan minnas.

5. Jag älskar vintern och tycker att det är skönt att frysa och det värsta jag vet är att svettas och vara i värme för länge.

6. Jag hatar egentligen att umgås med tjejer (alltså andra tjejer än mina vänner) för att det pågår så förbannat mycket jävla skit snack.

7. Jag hatar när folk gråter, för jag tycker att det är tecken på svaghet. Själv så gråter jag nästan aldrig.

8. Ibland lyssnar jag på musik/låtar i smyg för att jag skämms över att jag lyssnar på dom.

9. Jag har tvångstankar.




gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0