Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.

1. Var snäll/trevlig. Du kommer ingenstans i världen av att vara en elak och hemsk person.

2. Stå för den du är. Finns inget hetare än någon som inte bryr sig om vad andra tycker om hur man ser ut tex. UNDERBART!

3. Ge mig kompilmanger. Finns inget bättre än att få hör att man är söt.

4. Var  INTE omogen! var i din egen ålder och visa det, är man 25 ska man inte bete sig som om man är 15.

5. var ingen ''fjolla''. Alltså var inte rädd för att ryta och kunna säga ifrån. Man vill inte vara, inte ens vara kompis, med en person som bara står och tar emot och utan att säga i från. Visa vart skåp helvetet ska stå bara!

6. Bry dig inte alldeles för mycket om hur du ser ut. Snälla bry dig inte om hur fan du ser ut i håret och använd inte mer smink än mig grabben ;)!

7. Skicka söta sms som får hela ens värld att snurra och magen att pirra!

8. Bry dig. Tårka min förbannade tårar när jag är ledsen, krama mig när jag behöver en kram oavsätt vad (ÄLSKAR att kramas finns INGET bättre!) och bara finns där när jag behöver dig..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0