I took a walk around the world to ease my troubled mind

nyss kommit in, har varit ute med hunden en sväng :) rensat tankarna och lyssnat på humorhimlen!
nu sitter jag bara här och döör av tristess. Det är bandy ikv och jag vill dit! men har ju SJÄLVKLART inga pengar.....

i morn efter frissan ska jag nog vara med Norre Porre och Affe lr nå får se hur det blir :)

Hatar såna här inlägg. men vet inte vad jag ska skriva om, man vill  ju liksom inte bara sitta och bla bla det här har jag gjort och det här har jag käkat. SKIT TRÅKIGT! men har man ett piss trökigt skogsmulle liv, så har man!
Ska nog ta och slänga mig i sängen och lläsa eller sova en tupplur ist!


RÄTT så gamal ego bild!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0