I've been a fool and i've been blinde, I can never leave the past behind

hemma från skolan idag. Slut i hela jävla kroppen.
Gick och la mig vid 5-6 tiden igår, vakna lite vid 20:00. Sen somna jag om igen och vakna kvart i sju i morse, trött som ett jävla as. Hade ju sovit typ 12 timmar då, men jag var så jävla trött så mamma gick faktiskt med på att jag fick vara hemma idag! utan Tjaffs!

Det tråkiga är att vi KANSKE har matteprov idag. Asså vi får inte vet vilken dag vi har utan alla ska vara förberedda på att kunna göra provet.

Och att jag skulle hämta mitt busskort idag som jag glömde igår, hoppas det går bra att hämta det imorn.

Men imorn ska jag te skolan för då har vi elevens val! en hel dag med Spex och liiite Lucia träningar! mest teater, sång och dans! Längtar, fatta skönt!
men nu ska jag nog ducsha, pilla i mig lite mat, tvätta och städa på mitt rum, byta sängkläder och sen lägga mig och kolla på en film!

SLUT BABBLAT! bjuder på en låt som jag är heeeelt fast vid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0