Last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away

En månad kvar till jul. En fucking månad! OCH det är nästan plus grader ute. Shoot me.
På söndag är det första advent. Och på lördag drar jag på en tripp till fantastiska Sundsvall med Porr Norling och Alfta Nanna! HANDLA röven av oss på Birsta och tömma plånkan inne på IKEA! gött mos.

Just nu vet jag inte va jag ska göra. Trött som ett AS men kan inte sova, allt är som vanligt alltså. Känner inte för att dra till skolan i morn, ska tjöta på morsan lite mer. Känns liksom bättre att sova hemma än att somna på lektion -.-
Men sen typ 2 drar jag med mia familga te Bollnäs, dom sku typ köpa utelampor, och jag ska försöka få min far att köpa mig en födelsedags present eftersom att han inte var hemma på min födeslsedag. Men han är ju typ aldrig hemma så jag vart inte förvånad. Men om jag har riktigt tur så kan jag ju försöka flörta åt mig en MP3, lr iaf ett minneskort till tlfn ;)

Långt inlägg det där :P men men...

Bild från världens finaste sida We♥it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0