Freeeeedag!! fabulösa Freeedag!

ååh älska fredagar!!

Idag sluta vi 12:00;) gött..
Vi har nämligen haft Temavecka den här veckan :) Sex och samlevnad :) så idag kolla vi på film (40 year old virgin)  Och sen hade vi pris ut delning :)
Vi gjorde nämligen ''Snoppar och snippor'' igår och idag rösta vi på den bästa :9
jag kan ju säga att jag och Jennifer INTE vann :((

haha

Ikv blir det Öppet med Norling och annat gött folk!
har träffat Norre Porre endast EN dag den här veckan :( men ikv ska vi ha fett kul!!!

Och lite otippat kanske och ovanligt för mig... så har jag Fastnat för en TIMBUKTU låt!?!

RESTEN AV DITT LIV äre lyssna pån!!
Nu ska jag dra igång lite AcDc lr nå annat gött :)
Puss påer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0