Good evening! (Låångt inlägg....)

hej :)

har precis sprungit en runda med Boston :) FATTA ATT JAG VAR UTE SJÄLV! NU!
Det är så jävla mörkt ute, och jag är så mörk rädd. jag kan knappt gå in på mitt rum på kvällarna om lampan inte är tänd. Och jag var ute nu! helt galet. Fast jag sprang och kolla runt om mig hela tiden.
För så fort jag hört minsta lilla ljud så rycker jag till och får hjärtklappning :) haha löjlpotta...

Idag had vi musik :) Älskar onsdagar :)
Jag spela trummor, bas och lite gitarr :)
Och förresten jag har ju stämt min gitarr nu! ÄNTLIGEN tänkte jag vettu men,,, det låter värre nu än innan. skiiit också....
Tur att man har en Keyboard att spela på lite ibland :)
Fast det skulle vara ännu mer awesome med ett riktigt paino :)

Var ner på byn för nån timme sen med sebbe och lämna han på ÖN. Och sen när vi skulle hämta han så skulle SJÄLVKLART alla grabbar i min klass ha träning -.-' Alla ba : mään du här,,, höhö ja...
Tkr det är så pinsamt när folk ser mig på ställen dom VET att jag aldrig är på :P ÖN t.ex.

En liten låt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0