We're only in it for the drugs!

fan hade en skit grym kväll igår! börja med att vi bakade tårta till Emil :)
Förövrigt smaka den skit....

haha! sen lyssna vi på musik och hade trevligt :) sen lite senare drog, jag, jannike, emil, Runken och filip ut på byn och åkte epa med Rickard :) träffa på Erik och Niklas så då var vi med dom en sväng :)
sen när vi kom tillbaka till Jannike var alla så jävla trött och grinig så då vart man bara sur, så då drog jag ut och träffa en kompis och snacka lite med han :)

Men aja, kvällen var gryyym! :) Tack alla!

Nu sitter jag och lyssnar på lite Ebba Grön, var ett ganska bra tag sen jag lyssna på dom nu så nu var det verkligen på tiden tkr ja :)
Puss påer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0