Years go by and time just seems to fly but the memories remain

regn, regn, och åter igen regn! Det kan bara inte sluta regna!!

jaja, tisdag idag och det betyder KU! Göttmos.
och ikv ska vi bara kolla på film, bara massa myys! Vi ska kolla på Easy A :)

Den ee bra :)

Imorn är det onsdag och då har vi musik så då ska jag ta med min (???) Stämningsapparta (???) till gitarren för min lärare ville kolla på den och visa mig hur man gör med den. Känns liksom bra att ha ägt en gitarr i 5(?) år och kan fortfarande inte spela -.- hahah men nu ska det bli ändring på det minnsan!


JA! tack Till jojo för det bra tipsen! men fortsätt langa musik gott folk! ;)
Behövs en massa!!


Bjuder på en bra The Who låt, som jag fan hade glömt bort fanns ;) hehe Pinsamt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0